Jeszcze tylko 4 dni:
Wszystkie artykuły o 20% taniej

Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2

Koszulka męska Premium

Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2
Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2
Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2
Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2

Dostosuj motyw i dodaj tekst

Wstaw tutaj tekst lub dostosuj położenie i wielkość motywu

Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2

Koszulka męska Premium

116,13 zł
klasycznej

 Koszulka męska Premium jest dostępny. Wydrukujemy na nim Twój motyw po otrzymaniu zamówienia.

Dostawa: 13.05.2024 - 17.05.2024 (Przesyłka standardowa)
Klasycznie wycięta koszulka męska. 100% bawełny. Marka: Spreadshirt

17 produktów z tym motywem

Pozostałe produkty

Szczegóły produktu

Kolekcja Spreadshirt to najlepsze nadruki wykonane na najwyższej jakości produktach. Niezwykle szeroka skala rozmiarów gwarantuje zakup idealnie dopasowanej odzieży. Ubierając naszą koszulkę Premium na górę lub pod spód, możesz łączyć ją z innymi ubraniami na nieskończenie wiele sposobów.
  • Gorąco polecamy! – najwyższa jakość materiału i druku (każdego rodzaju)
  • jednakowe kolory produktów dla wszystkich rozmiarów męskich, damskich i dziecięcych
  • uczciwa produkcja z troską o środowisko
  • gramatura: 150 g/m²
  • materiał: 100% bawełny (antracyt: 50% bawełny, 50% poliestru; pastelowy niebieski: 50% bawełny, 50% poliestru; szary melanz: 85% bawelny, 15% wiskozy; bordowy melanż: 65% bawełny, 35% poliestru)

Podane wartości dotyczą produktu rozłożonego na płasko.

Rozmiar
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Wskazówka: Porównaj długość i szerokość z podobnym zakupionym wcześniej produktem.

Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2

Globalna kampania na temat wydatków wojskowych Logo v2

GCOMS to globalna kampania na wydatki wojskowe. Głównym celem jest podniesienie świadomości i zmiana dyskursu na temat wydatków wojskowych jako sposobu na znaczne zmniejszenie wydatków wojskowych na całym świecie